دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1402 - 19:12

عمان خواستار تشکیل دادگاه جنایات جنگی علیه اسرائیل شد

عمان خواستار تشکیل دادگاه جنایات جنگی علیه اسرائیل شد
وزارت خارجه عمان از دیوان کیفری بین‌المللی خواست تا دادگاهی برای رسیدگی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین برگزار کرده و عاملان و آمران آن را محاکمه کند.
کد خبر : 876954

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه عمان از دیوان کیفری بین‌المللی خواست تا دادگاهی برای رسیدگی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین برگزار کرده و عاملان و آمران آن را محاکمه کند.

وزارت خارجه عمان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس مراتب «تقبیح و محکومیت شدید» این کشور را نسبت به «کشتار مداوم و جنایات جنگی نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین» ابراز کرد.

وزارت خارجه عمان در ادامه این بیانیه با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مدارس «اسامه بن زید» و «الفاخوره»، ورودی بیمارستان کودکان «النصر» و مخزن آبی که به چندین محله در شهر «رفح» آب‌رسانی می‌کرد، بر لزوم هوشیار شدن جامعه بین‌المللی تأکید کرد.

عمان در این پیام ضمن درخواست از دیوان کیفری بین‌المللی برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی، از جامعه بین‌المللی خواست تا مسئولیت‌های اخلاقی، قانونی و انسانی خود را به یاد آورده و به «بی‌توجهی و نقض» اصول و قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی پایان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته